منتظر خداحافظى من نباش
روزی که عاشقت شدم ،نـــــه چتر داشتی ! نـــــه چمدون ! از کجا باید میفهمیدم که مســـــافری !؟

                                                          به آسبادچت خوش اومدید

منتظر خداحافظى من نباش

من هرکه را به خدا سپردم

دیگر پس نیاورد…!



نظرات شما عزیزان:

سپتا
ساعت0:55---14 مرداد 1391
عزیزم من واقعا عذر میخوام اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم ولی باور کن من1 ساله وبلاگ نویسم امروز اولین باری بود که کپی کردم وبلاگای قبلیمو حذف کردم ولی گلم واقعا عذر می خوام دیگه از خودم مطلبمی ذارمنظراتتو الان خوندم اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم شاید دوتادوست خوب شدیم
محدثه:ببخش گلم منم یه ذره تند رفتم با افتخار لینک شدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریـــــــخ پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, ساعــــت 23:27نویــــسنده ℳ Ơ ℌ Ⱥ Ԃ 乇 S 乇 ℍ |